1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS
Müügitingimused kehtivad sportlab.ee'i veebikaubamaja klientide (edaspidi Klient) ja Sportlab OÜ (edaspidi Nowfoods.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Nowfoods.ee veebikaubamajast toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Nowfoods.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Nowfoods.ee veebilehel.
2. HINNAD
Kõik hinnad sportlab.ee veebikaubamajas sisaldavad käibemaksu.
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.
Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. Alates 75 € on kauba kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.
Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba sportlab.ee veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „uus klient“ ja sisestage kontaktandmed.
Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „maksma“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe krediitkaardiga või pangalingi kaudu. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.
Tooted postitame teile pärast arve tasumist.
4. MAKSEVÕIMALUSED
KOGU BALTIKUM + SOOME
E-poes saab maksta valitud kauba eest arvega, läbi Maksekeskus AS (maksekeskus.ee) Eesti pangalinkide (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop), Läti pangalinkide (Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor), Leedu pangalinkide ( Swedbank, SEB ja Luminor), Soome pangalinkide (Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki) või krediitkaardiga. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele.
Kõik e-poes tehtavad tehingud arveldatakse eurodes. Juhul kui tellimuse eest ei tasuta 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest, siis on meil õigus tellimus tühistada.
Äriklientidele arvega
Pangarekvisiidid:
Sportlab OÜ
A/A Swedbank: EE082200221029848844
A/A SEB: EE721010220050698012
Välismaksed
Recipient: SPORTLAB OÜ
Bank name: SWEDBANK AS
Bank address: Liivalaia 8, 15040 Tallinn, Estonia
SWIFT / BIC: HABAEE2X
IBAN: EE082200221029848844
4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „maksma”.
Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Sportlab OÜ arveldusarvele.
5. KOHALETOIMETAMINE
Kaup toimetatakse kohale Eesti, Soome, Läti ja Leedu piires.
Kaup toimetatakse tarbijani pakiautomaadi teenuse kaudu.
Kaup tarnitakse üldjuhul pakiautomaati 1-2 tööpäeva jooksul, hiljemalt 3 tööpäeva jooksul Eestis ning kuni 7 tööpäeva jooksul Soomes, Lätis ja Leedus. Kuni kella 14.00-ni tehtud tellimused pannakse laost teele samal päeval. Hilisemad ja nädalavahetusel tehtud tellimused pannakse teele järgmisel tööpäeval. Kampaaniate korral kuni 14 päeva jooksul. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva.
Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Klient on kohustatud säilitama eelpool nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni.
Juhul, kui Klient on tellimuse vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 13.00 kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kulgema nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 09.00.
Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel.
Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
6. TAGASTAMISÕIGUS
Nowfoods.ee veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.
Kauba tagastamiseks kontakteeruge Nowfoods.ee klienditeenindusega telefonil +372 555 99 025 või kirjutage e-kiri aadressile info@nowfoods.ee.
Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.
Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata.
Postikulud tagastamisele ei kuulu.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
- Toode on valmistatud arvestades konkreetse kliendi isiklikke vajadusi;
- Toode on valmistatud kliendi esitatud tingimuste kohaselt;
- Toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted, toit, toidulisandid, jms);
- Toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- Rikke on põhjustanud toote vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
- tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- Tegemist on toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
7. VASTUTUS
Nowfoods.ee ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8. VÄÄRAMATU JÕUD
Nowfoods.ee ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Nowfoods.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
9. ISIKUANDMETE KAITSE JA TURVALISUS
Nowfoods.ee'i veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
10. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@nowfoods.ee.
Pretensioonis tuleb ära märkida:
1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;
2) Kaebuse esitamise kuupäev;
3) Kauba puudus;
4) Nowfoods.ee´le esitatav nõue;
5) Viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
Nowfoods.ee vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Nowfoods.ee'l ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Nowfoods.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.